zaterdag 15 oktober 2011

Extra wist-je-datjes!

Wist je dat...
- Bulgarije dit jaar maar 1 week herfst kent, want voor overmorgen staat het volgende op internet: 1°
- Ik vandaag dan maar onmiddellijk winterschoenen kocht
- Siebe en ik niet stoppen met juwelen kopen
- De was traag droogt, of toch niet snel genoeg zodat Siebe vanavond een Panama heeft om aan te trekken
- Ik nog steeds geen mooie lekker warme pyjama vond en schattige pantoffeltje om in de toekomstig koude tijden aan te trekken.
- De 6de aflevering van So You Think You Can Dance nog niet op Youtube staat
- Siebe's appeltaart op grootmoeders wijze heeeeerlijk is
- De zaterdagsmarkt uit 2 kraampjes bestaat: eentje met groenten en eentje met rommel
- Ik al 2 keer niet moest betalen voor de bus en dat niet per ongeluk is. Die ene buschauffeur wil mijn geld niet meer. Toen ik hem de dag erna toch moest betalen, omdat er teveel mensen op stonden kijken, gaf hij me wisselgeld terug, terwijl ik eigenlijk gepast betaalde.
- We Ruth en Phil dankbaar zijn voor de juwelen die ze gaven
- We blij zijn dat het weekend is, maar dat tegen de plannen in, we daarom niet lang slapen
- We volgend weekend naar Sofia willen
- De honden in Kostandenets hier Westerse namen hebben als Jonny en Ronny. Ronny ligt ons trouwens nauw aan het hart, sinds we getuige waren van mishandeling van Ronny's baasje ten aanzien van Ronny zelf. De dag erna liep hij zelfs mee achter onze auto, maar durfde daarna niet onze poort binnen te stappen na het gegrom van onze eigen hond Aida.
- Aida graag noten op zijn geheel naar binnen werkt.
- Ik niet behendig ben in het eten van tortilla's
- Er steeds meer mensen naar ons terug wuiven
- We dringen nog een charme-offensief moeten doen in Tsar Kaloyan en de mensen daar ook moeten leren wuiven
- We niet meer terug hoeven naar de dierenkliniek, maar we daar wel steeds welkom zijn voor een praatje, een koffietje of om hen een geschenkje te geven (zei de grote/dikke/geldwolf/gekke dokter)
- Diezelfde dokter een rekenmachine gebruikt voor de meest belachelijke rekensommen en hij ons van alles is vergeten aan te rekenen.
- We morgen een wandeling plannen in het natuurpark en hopen dat dit nog steeds door kan gaan, nu het terug beginnen regenen is.
- Ik nu ga slapen: Leka nosjt!
- Siebe me nog net verteld dat er een beest op mijn voet zit. Een rode met zwarte stippen, maar het zeker geen lieveheersbeestje is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten