zondag 28 augustus 2011

Niet lang meer...

Hallo!

Nog drie dagen en mijn vliegtuig stijgt op! Ik verlang zelf heel erg hard naar dat moment en vooral naar alles wat er in de drie maanden erna zal gebeuren. Om jullie op de hoogte te houden van alles wat ik daar beleef (en omdat sommigen ernaar gevraagd hebben), heb ik een blog gemaakt. Ik zal proberen er af en toe iets op te posten.

In Bulgarije zal ik drie maand stage lopen bij Youth Forum 2001 in Razgrad. Dat is een jongerenorganisatie voor jongeren van 10 tot 18 jaar die de wet overtraden. Wat mijn stage precies zal inhouden is nu nog een beetje onduidelijk, maar dat zal hopelijk niet lang meer duren.
Ik verblijf samen met Siebe (die ook stage doet in Bulgarije, maar in een andere organisatie) in Kostandenets, een klein dorpje in het noorden van Bulgarije.

Intussen is mijn valies al voor een groot deel gemaakt en moeten er nog enkele kleine dingen gebeuren. Maar het avontuur kan bijna beginnen!

Zo, tot snel!

Groetjes,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten